Wersja obowiązująca z dnia

Doposażenie placów zabaw i terenów rekreacyjnych na terenie Mragowa.

Przedmiotem zamówienia jest:

 

PBI.7013.19.2018                                                                                          Mrągowo, dnia 09.08.2018r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Doposażenie placów zabaw i terenów rekreacyjnych na terenie Mrągowa”

Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt. 8 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t. j.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2016r. poz. 380 z późn. zm.).

  1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miasto Mrągowo,

ul. Królewiecka 60A,

11-700 Mrągowo;

NIP: 742-20-76-940

Tel. 89 741 90 00 fax. 89 741 28 74

  1. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM

Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego

  Budownictwa i Inwestycji – pok. 51

ul. Królewiecka 60A,

11-700 Mrągowo;

NIP: 742-20-76-940

Tel. 89 741 90 27 lub 741 90 18,  fax. 89 741 28 74

email: h.ruczynska@mragowo.um.gov.pl

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na dostawie i montażu urządzeń zabawowych na terenie Mrągowa usytuowanych na:

   a)  placu zabaw na Plaży Miejskiej przy ul. Grunwaldzkiej na działce nr 6-98/13 -,

                 b)    placu zabaw „Orlik” teren byłej jednostki wojskowej na działce nr 6-185/31

    c)    placu zabaw przy ul. Mrongowiusza 35, 39A, 39B  na działce nr 4-92/8,

    d) placu zabaw przy ul. Roosevelta 24-28 na działce nr 5-117/B,

 

 zgodnie z:

  1. Zapytaniem ofertowym stanowiącym Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia,
  2. Obowiązującymi w tym zakresie warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, normami, przepisami itp.

 

Zakres robót do wykonania:

  1. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych :

- HUŚTAWKA WAGOWA szt.1+1,  huśtawka drewniana, belka pozioma huśtawki

                                                   wykonana z bezrdzeniowego drewna, posadowiona    w gruncie  na kotwach stalowych, siedziska wykonane z laminowanej sklejki wodoodpornej, mechanizm wahadłowy huśtawki ułożyskowany, wykonany w sposób trwały pozwalający na bezobsługowe użytkowanie, ( rys. nr 1)

       - lokalizacja urządzeń zabawowych- plac zabaw na Plaży Miejskiej przy ul. Grunwaldzkiej

                                                                       oraz plac zabaw przy ul. Mrongowiusza 35, 39A, 39B ,

 

- HUŚTAWKA  WAGOWA  PODWÓJNA – szt.1+1 – konstrukcja nośna wykonana

                                                                                        z bezrdzeniowego drewna , posadowiona w gruncie na kotwach, belka pozioma huśtawek metalowa, siedziska huśtawek : 1 gumowe z metalowym wkładem, 1 kubełkowe,  siedziska huśtawek mocowane za pomocą łańcuchów ze stali nierdzewnej posiadających odpowiednie atesty, wszystkie śruby i wkręty przykryte gładkimi nasadkami ochronnymi, (rys. nr 2),

       - lokalizacja urządzeń zabawowych - plac zabaw na Plaży Miejskiej przy ul. Grunwaldzkiej

                                                                        oraz  plac zabaw przy  ul.  Mrongowiusza 35, 39A, 39B.

 

- BUJAK SPRĘŻYNOWY „KONIK „-szt.2+1  – elementy bujaka różnokolorowe wykonane

                                                                              ze sklejki wodoodpornej, w kształcie „konika”,

siedziska sprężynowców wykonane ze sklejki wodoodpornej, rączki (podnóżki)-drewniane,   ostatni pierścień sprężyny zabezpieczony przed pułapką na zakleszczenie, sprężyny do sprężynowców testowane, obsadzenie w gruncie , (rys. nr 3)

       - lokalizacja urządzeń zabawowych - plac zabaw na Plaży Miejskiej przy ul. Grunwaldzkiej

                                                                         oraz  plac zabaw przy  ul.  Mrongowiusza 35, 39A, 39B.

 

- PIASKOWNICAszt.1+1,- wykonana z impregnowanego drewna, wszystkie śruby i wkręty

                                                przykryte gładkimi nasadkami ochronnymi ,

       - lokalizacja urządzeń zabawowych - plac zabaw na Plaży Miejskiej przy ul. Grunwaldzkiej

         oraz  plac zabaw przy ul.  Mrongowiusza 35, 39A, 39B, ( rys. nr 4),

 

- ZJEŻDŻALNIA Z DASZKIEM - szt.1 - zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej, daszek dwuspadowy                            z materiału wodoodpornego ( laminowana sklejka wodoodporna), konstrukcja wykonana              z drewna bezrdzeniowego lub klejonego mocowana w gruncie za pomocą stalowych kotew, ( rys. nr 5),

 

- lokalizacja urządzeń zabawowych - plac zabaw ‘ORLIK” teren byłej jednostki wojskowej

 

- „LOKOMOTYWA”-szt.1-  elementy konstrukcyjne drewno klejone, elementy kolorowe

                                              w urządzeniu z tworzywa HDPE odpornego na warunki atmosferyczne , mocowana w gruncie za pomocą stalowych kotew, ( rys. nr 6),

 

    - lokalizacja urządzeń zabawowych - plac zabaw ‘ORLIK” teren byłej jednostki wojskowej,

 

- ZESTAW ZABAWOWY-szt.1 - zestaw wyposażony w dwie zjeżdżalnie, wejście spiralne,

                                                       pomost rurkowy, daszki oraz elementy wypełnienie zestawu z tworzywa sztucznego HDPE, nogi zestawu wykonano z drewna klejonego, mocowane                              w gruncie za pomocą stalowych kotew,  ( rys. nr 7),

       lokalizacja urządzeń zabawowych - plac zabaw na Plaży Miejskiej przy ul. Grunwaldzkiej,

 

- ZJEŻDŻALNIA Z HUSTAWKĄ - szt.1 - zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej, huśtawka pojedyncza

                                                                   połączona z wieżą, wieża kwadratowa z dachem dwuspadowym z materiału wodoodpornego ( laminowana sklejka wodoodporna), konstrukcja wykonana z drewna bezrdzeniowego lub klejonego mocowana w gruncie za pomocą stalowych kotew, ( rys. nr 8),

- lokalizacja urządzeń zabawowych -  plac zabaw przy  ul. Roosevelta 24-28,

 

                Wszystkie urządzenia powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami , posiadać

        certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że urządzenia zabawowe spełniają wymagania

        bezpieczeństwa zawarte w polskich i europejskich normach PN-EN 16630:2015,

        PN-EN 1176:2009 oraz Znak Bezpieczeństwa „B”.

 

  1. Demontaż urządzeń zabawowych ( demontaż zjeżdżalni 1szt i domku drewnianego 1szt na placu zabaw „Orlik”).

Uwagi:

  1. Wykonawca jest zobowiązany dokonać we własnym zakresie i na własny koszt wizji w terenie oraz dokonać pomiarów i oględzin obiektów niezbędnych do realizacji zadania przed złożeniem oferty cenowej.
  2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika robót.
  3. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić certyfikaty zgodności potwierdzające, że urządzenia spełniają wymagania bezpieczeństwa zawarte w polskich i europejskich normach PN-EN 16630:2015, PN-EN 1176:2009 oraz Znak Bezpieczeństwa „B”.
  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Rozpoczęcie – po podpisaniu umowy

Zakończenie – 17.10.2018r. (zakończenie prac i zgłoszenie do odbioru)

  1. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 15 dni.

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego.
  5. Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
  6. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
  7. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i złączone w sposób trwały.
  8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
  9. Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.

 

  1. ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERTY PRZEZ WYKONAWCÓW:
    1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.
    2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
  1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo,

11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres h.ruczynska@mragowo.um.gov.pl do dnia  22 sierpnia 2018r do godz. 1100.

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 sierpnia 2018r o godz. 1110. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  1. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
    1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
    2. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z dokumentami określonymi w opisie zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty, oraz:
              1. roboty przygotowawcze, wykończeniowe, porządkowe, zorganizowanie i zagospodarowania placu budowy, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, wywóz nadmiaru gruzu, wymiany podłoża, zagęszczenia gruntu, ewentualnego pompowania wody,
              2. utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon),
              3. dozorowania, zabezpieczenia i oznaczenia terenu budowy,
              4. zajęcia pasa drogowego, placów, chodników,
              5. koszty utrzymania terenu budowy i zapewnienia warunków bezpieczeństwa dla osób i pojazdów użytkujących drogę,
              6. zakwaterowanie łącznie z częścią socjalną i sanitarną,
              7. koszty składowania i utylizacji materiałów rozbiórkowych, odpadów i śmieci,
              8. koszty związane z utrzymaniem terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych wynikających z lokalizacji terenu budowy,
              9. koszty wynikające z utrudnień lokalizacyjnych placu budowy,
              10. odtworzenie nawierzchni, ewentualne uszkodzenia urządzeń podziemnych w obrębie placu budowy i wykonywanych robót,
              11. wszystkie podatki, cła i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach umowy,
              12. wykonanie ogrodzenia i zabezpieczenia od istniejących obiektów placu budowy,
              13. wykonania projektów organizacji ruchu na czas budowy,
              14. koszty bieżących napraw dróg dojazdowych oraz dróg przez które zostanie wyznaczony objazd
              15. koszty obsługi geodezyjnej, wykonanie geodezyjnego wytyczenia i dokumentacji geodezyjnej,
              16. koszty związane z odbiorami robót wykonanych,
              17. koszty wykonania dokumentacji powykonawczej,
              18. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
              19. koszty pomiarów i badań materiałów oraz robót .
  1. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

Kryterium oceny:

  1. cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
  • waga kryterium – 100 %
  1. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA / PODPISANIE UMOWY
  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom  określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
  2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
  1. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
  1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
  2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
  3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  1. DODATKOWE INFORMACJE

Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracowników Referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji: Halina Ruczyńska               tel. (89) 741 90 27 oraz Tomasza Wrzosek tel. (89) 741 90 28.

  1. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
  1. Formularz ofertowy
  2. Projekt umowy
  3. Dokumentacja projektowa- rysunki urządzeń zabawowych i przedmiar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opracował:

Halina Ruczyńska

 

Sprawdził:

Tomasz Wrzosek

 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik zamówienia

  • wynik
    format: image/png, rozmiar: 834.8 KB, data dodania: